Thursday, August 26, 2010

sy silap dan sy sedar..

stiap manusia memg x lari dr melakukan kesilpn...
smela cm aku....
spnjg idop aku slame 21 taon ni memg da bnyk sgt keslhn yg aku da lakukan...
keslhn dgn manusia n apth lg pada yg maha esa...
tp aku bersyukur sgt2 krn tros2an diberikan peluang oleh
allah dan mereka2 yg syg sgt2 kt aku..
mereka masih lg berikn aku peluang n ruang utk memperbaiki diri ini..
masih lg menyokong diri ini wlaupn aku rse cm x lyk n x ptot ditolong...
aku hrgai sgt...
aku terharu sgt...
terasa hidup ini kembali berhrge..
thnks sgt2 kpd yg maha esa sbb masih lg bg aku peluang..
akn aku ambil peluang ini sebaiknye utk perbaiki diri ini sikit demi sikit..
insyaallah...
to MUHD ASRUL BIN ANUAR..
memg x tau nk ckp cmne lg thp kesetiaan n cinta awk kt sy..
memg x terkate...
klu org len pn mesti akn ckp bnda yg sme..
hnye mereka yg tau sje akn fhm ape yg aku smpikn...
thnks sgt...=')...

No comments:

Post a Comment