Monday, February 14, 2011

hello blog..!!!

assalamualaikum w.b.t...

sgt lme rpenye aku x update blog ni..
klu dulu time blaja bolela slalu update..
tp bil da keje ni agk sbok sket...
bile blik da ltey n x lrt nk wt ape2...
nk usha blg pn x smpt..
tibe2 arini tringin nk usha blog..
n suddenly rpenye follower aku da jdk 21 org..
wow..sgt x percye...sgt x percye ade org membuat kunjugn ke blog aku jdk follower..
ape2pn aku appreciate sgt n thnks a lot 4 the support...=')

lately, bnyk sgt prkre terjdk dlm idop aku...
tp aku x kn merungut dgn stiap prkre yg terjdk..
yg baek mahupn yg brok..
sbb stiap prkre yg terjdk tu mesti ade sbbnye...
n ade disbbkn diri aku sndiri..
so aku x kn menyesal dgn stiap yg terjdk..
tp aku bersyukur..sgt bersyukur..
sbb allah jdkkn sume tu kt aku n maseh sygkn aku sbb sntiase berikn aku peringtn..
aku tidak sempurna..
jdk stiap ari akn aku cbe perbaiki diri ini sedikit demi sedikit...
tp utk memperbaikinye amt sush n sukar...
tros2an dugaan dan cbrn yg perlu dihadapi..
lbey2 lg apabila ingin menjdk diri sndiri..
tp x pe...aku akn cube...slagi nyawa dikndung bdn aku akn cube..
x kirela ape org nk ckp..itu hak mereka..itu mulut mereka...
yg penting idop yg aku lalui...tiade org len yg dpt corakkn selain diri aku sndiri...

kepada yg bnyk membntu...trima kaseh aku ucapkn...smoga allah akn membls sgalenye..
jika aku diam x bermkne aku x besryukur atau aku lupe...
cume bnyk bnda yg x perlu diucpkn dgn kate2...
aku tau stiap org ade mindset mereka tersndiri trhdp aku..
dan aku x de kuase utk mengubhnye..
jdk aku serhkn sgalenye padaNYA...
insyaallah...

ape yg aku lalui ketika ini sgt bnyk mmbuka mate dan hati ku....
aku bersyukur sgt...

akn aku cube utk jdk anak, kwn , kekasih dan insyaallah hmba yg terbaek...
wlaupn ianya memakan mse berpuluh taon utk dibuktikn...
insyaallah...=')...

No comments:

Post a Comment