Monday, April 13, 2009

MY 1ST ViSit to blog...(more like a sesi p'knlnla...)

hye..salam..
my name is Nadzirah..real nme kt dlm ic ( NADZIRAH BINTI MOHAMED RAHIM )...
my age at diz tyme was 20 yrs old ( where aku rse i'm at my best age now)..
where do i live?...ntah??...aku rse cm aku ni prantau coz i've never been living in any house more than 5 mnth...haha...coz aku asyik b'pindh (not b'coz my parent always go here n there)...

aku rse aku friendly 2 anybody dat i seyesly knew...but sgt 'konon smbg' dkt org yg aku x knl..
i think i'm a cute gurl..(what?...why are u laughing??...jelesla tu...)..

n ryte now aku tgh on9 n 1st tyme nk try tulis blog...
npe aku nk tulis blog??...

1. ntah...tetibe je gtl...(pasni ntah rajin ntah x aku tulis blog)
2. tgk mbr2 ramai tulis blog, so i let myself 2 try..
3. pastu kdg2 rse cm nk luahkn prasaan tp x tau nk luahkn kt spe...(coz i'm quite a secretive person)

lastly....coz i feel dat i wanna ryte sumthin now...

so i think dats all sesi p'knln aku...i hope diz blog will help me to feel more better whenever i feel sad or tense...bsides dat aku bole luahkn prasaan n my own opinion sesuke ati aku je..haha..

No comments:

Post a Comment