Thursday, August 27, 2009

ethical dilemma..

da lme gk x bkk blog aku nih....agk da berabuk da....hehe...
arini da msok hari keenam umat islam berpuasa...
tp sok akn jdk 1st day utk aku berpose...hehe...agk x sbr gk....

diz week agk ltey wlaupn x bnyk klas coz kitorg ade common test...
mcm2 hal gkla yg trjdk.....
pening aku di wat nye.....

mcm2 yg bermain dlm pale otk aku nih...
em ntahla....
sbnrnye bnyk sgt aku nk luahkn tp x tau nk luahkn yg mne 1 dulu....
cmne nk ckp ye?......

klu seseorg tu sntiase hepy, x brmkne die x de mslh....
klu seseorg tu sush nk nangis, x brmkne die x penh sdey...
klu seseorg tu slalu trsenyum, x brmkne die sdg pkirkn kegembiraan...

aku hnyelah manusia biase yg trlalu bnyk kelemhn....
aku jgk manusia biase yg idop sederhana di muke bumi ini...
tp adkh itu brmkne aku perlu dlyn tnpe mengambil kire prasaan aku?...
adekh itu brmkne aku seorg yg x de hati atau pn prasaan?..
adekh aku perlu dpndg serong hnye krn siftku yg 'BIASA'?....

mungkin aku trlalu rse rndh diri...
mungkin jgk aku trlalu bg muke...
atau mungkin memg aku ptot dlyn begitu....

ntahla...tuhn maha mengerti sgalenya...
aku cuma brhrp aku dpt idop ddunia ini n nikmati sgale nikmatmu sme spt yg len....
namun aku redha ats sgale dugaanmu....
mungkin ade hikmah dsebaliknya....

No comments:

Post a Comment