Tuesday, February 16, 2010

sengal2 bdn......

smlm sgt dasyat..........ptg aku p joging dgn muhd asrul.......
then tros p dewan btg kali men badminton....pastu kitorg singgh mkn chicken chop kt kdai mak aku.. asrul sgt lawak coz die diam je n time bpk aku dok tnye brula die berckp...haha...memg klakar... pas je mkn tu kitorg tros p kt kolam apak kt bwh genting p mancing ikan...
fuh...agk mendpt ketenangan gk ar wlaupn x mndi lg...hehe...

bygkn ar pas joging n men badminton tros p mancing...x mndi x ape......
mancing kt situ 3 jam rm20......murah gk ar....kwn asrul dpt ar 2 ekor ikan....besar2 gk ar.......
pastu bile da kuar dr kwsn mancing tu da nk dkt pkol 1...aku ingt nk ar mkn roti cnai ke aper ke...last2la abis...sume kdai mamak yg kitorg p sume abes...x ke bengang jer aku..time x nk ade....n time nk tu, tetibe jela plak abes....sabo jela....

last2 aku mkn megi goreng je n asrul mkn megi kari.......
n itula 1st time aku balik lewat time dok btg kali..hehe...aku x penh balik lewat coz kt btg kali bknnye ade tempt nk jenjln....dlm pkol 2 smpi uma tgk2 pgr uma sume da kunci.....
dak asrul da risau tkot mak n ayh aku mrh...au ckp relax ar....aku da bsr....
rpe2nye org uma sume da tdo........nseb kol mak aku dpt....klu x, tdo kt luar jela aku mlm td....
balik2 uma tros mndi n tdo..............


p/s : ape2pn smlm memg best sgt....bnyk penglmn bru yg aku rse....even bgon pg td bdn rse sengal2 abes...hehe...arini nk p joging n men badminton lg...=)

No comments:

Post a Comment