Saturday, May 8, 2010

it's over...

tepat jam 12 tgh hari td berakhirla sudah paper terakhir utk part 5 ni...
wlaupn future result aku ni tersgtla uncertain...
tp aku tetp hepy coz sgalenye berakhir..
ape yg aku arpkn skg smoga aku dpt lulus sume paper sem ni...
klu ade paper yg cemerlang tu kire kreditla...

so, bile da cuti yg pnjg ni....(almaklumla x amek intersesi)..
aku dok pkir..ape nk wt...
list plan2 tu pnjg sgt...
tp x tau nk strt yg mne dulu...tp ape yg pasti keje tu memg kna...
x nk aku dok uma spnjg cuti...
bole jdk giler dibuatnye..hehe.....
bercuti n meluangkn mse bersme kwn2 akn tron ke tmpt ke2.....
arp2..sumenye dpt brjln lncr...insyaallah...

tp ape yg aku nk citer ni tentg penglm sepnjg part 5...
dlm bnyk2 sem aku blaja aku rse part 5 ni la yg paling mencbr, bnyk dugaan n rintgn...
dr awl sem lg aku da dikejutkn dgn konflik hbgn aku n asrul....
memg dasyat beb....brt dr 54 jdk 51 dek gara2 perblhn itu..
tp alhamdulillah...jdoh tu pnjg....on my besday nyte kitorg bek balik...
then dtroskn dgn cbrn spnjg sem dgn pelajarn...
da la aku strt lmbt dsbbkn mood yg x de awl2 sem...
dtmbh dgn subjek2 mencbr yg menghasilkn carry mark yg amtla x membggekn...
tp alhmdulillah again aku dpt smgt tyme final n okla..bolela jwb sume paper tu...
n paling mencbr skali bile trpkse konflik dgn someone yg aku anggp bff tp die anggp ffb..
yg tu aku x bole wtpela...die nk end cmni , aku bg...
it's better to leave alone than living with someone fake like her....
i can't even imagine how she can go on with us so fakely...(ade ke ayt tu?)...hehe
tp x pela.....life must go on... wlaupn x dinafikn aku agk terkilan disitu...

yg penting skg...aku kna pkir idop n mse dpn aku....itu yg ptot...
mslh2 yg bole menghncorkn idop aku ni ptot ditolak tepi klu rse2 x penting pn utk dipkirkn...
wlauapepn bnyk aku dpt blaja dr sume ni...ianya jdkn aku bertmbh matang dlm menangani mslh...
ade org yg idop die sbnrnye da bgos n bhgie da..tp die masih lg x puas ati dgn ape yg die ade n tros2an dengki dgn kebhgiaan n idop org len...
n ade plak org x de apepn utk dibnggekn tp x abes2 rskn diela yg paling bgos diantre sume smpila akhirnye die jdk si loser yg keseorngn n kna berusaha crk kwn spye die x rse cm die loser sgt..so knala fake lg...

n again aku x kate pn aku bgos sgt or idop aku da sempurna sgt....n aku tau kt luar tu rmai yg benci n x ske aku...tp yg penting aku ade mereka yg memahami nmenyayangi aku disisi aku...itu da ckop membuatkn aku rse idop aku sempurna...idop ni memg x lari dr wt kesilpn....smoga aku dpt menangani sgale rintgn n cbrn idop ini...amin...

p/s : aku halalkan n maafkan sume yg mungkin ade n penah wt slh dgn aku.....ikhlas...

No comments:

Post a Comment