Thursday, September 17, 2009

semalam di rumah ibu mertuaku..

mlm td abg bwk aku balik kkb coz ade buke pose beramai2...
sume adek bradik abg ade kecuali angah je...
so ptg smlm aku pn tlgla mak abg masak utk b'buke...
nk d'jdk'n citer, abg bole plak sroh aku mskkn bihun goreng utk diorg mkn tyme buke...
coz slalunye diorg akn mkn ringn2 dulu,pas solt bru mkn nsk b'lauk...
punyela cuak aku...tp aku still bajet cool cm ade penglmn msk...(pdhl mak abg memg da tau aku x pndai msk)...=p
sbnrnye aku still ingt lg cmne nk msk bihun goreng, tp utk nk pastikn ape yg aku ingt tu x slh, aku pn tnyela mak aku..hehe...nsb btol....pastu aku pn msk...
alhamdulillah bihun tu mnjdk...n diorg mkn smpi abis...hehe...so kire lpsla ujian prtme di umah mertua...haha...klaka btol...
mlm tu plak kitorg 1 family wat kuih chikedis...hehe...aku pn x tau npe nme die pelik cmtu...
tp nme je chikedis, nk wat die punyela sush...smpi skt2 pinggang aku...

p/s : apepn mlm td memg trase cm aku menyambut pose n rye di uma mertua...haha...klaka2...

No comments:

Post a Comment