Monday, June 8, 2009

Cm BeSt..

mlm td aku n abg aku bnyk bork tntg ape yg kitorg nk wt dlm idop ni..tindkn ape yg perlu d ambil utk nk perbaiki idop kitorg utk jdk lbey bek..n rse cm best coz kali ni lebey senang nk cpai kate spkt brbnding dulu..mybe coz masing2 da sedar yg kitorg smakin bsr n perlu lakukn prubhn kt idop kitorg..

abg aku bnyk kali bgtau aku...'awk, keseronokan bknla 1 keutamaan dlm idop, kebhgian lbey menjamin mse dpn'...aku ske sgt dgn ayt tu..dulu aku x sdr..slalu je joli sne sini...m'bazir duit beli bnda yg bkn2...agknye klu aku simpn duit2 hasil pmbazirn aku tu,da bole wt beli mtor LC sebijik da..hehe..

skg ni kitorg da mule wat bajet...dulu mse abg aku x de keta n utang len..kitorg memg idop seng n x pkir nk kna byr itu ini..tp skg da len...risiko idop smakin brtmbh..so kiotrg da mule plan ape yg nk wat n nk kumpul duit utk komitmen ape lg pas ni...arp2 ape yg drncg t'cpai..insyaalah..

arini tyme klas tax 1st tyme aku rse cm phm ape yg cik arab ajr..hehe..best n tetibelak cm smgt...tp msok je audit mate ni mcm da kna hempap dgn batu besor sebijik..sush btol nk bkk...sian lecturer yg ajr aku audit tu...

apepn, tinggl lg 2 minggu je utk aku abiskn diploma aku..hope aku dpt abiskn dlm mse yg dtetpkn....klu bole nk cpt abis blaja n rse pegang duit sndiri..tp x pelah...aku kna brkorbn utk kesengn yg akn dtg...insyaallah...arp2 abg aku akn dpt keje yg lbey bgos pasni...
wlaupn die blaja x tinggi mne, tp aku tau smgt die tinggi sgt n sifat kesbrn die sush nk dimiliki org len...aku arp die pn brjye dlm idop..insyallah..

p/s : aku da ngntok, skg nk tdo..ZZzZzZZZzzzZZZ....

No comments:

Post a Comment