Wednesday, June 3, 2009

confius..!!

erm...cmne nk ckp yek?...
arini bf lme aku kontak aku balik..haha
amat memernjtkn..
die adlh bf yg kapel dgn aku pas aku clash kjp dgn abg aku..
aku sggp clash dgn abg aku sbb die..
tp hbgn kitorg x kekal lme coz ade org sabotaj n kitorg juz t'gntong cmtu je...
bile da pts cmtu je, of coursela ade lg prasaan kt die coz bkn kitorg yg nk ptos..
mungkin hgbn tu x b'hasil coz aku sggp clash dgn abg aku sbb die..besela tyme tu cinta2 monyet..
n aku rse tyme tu die hensem sgt..haha...bdoh gler dkaburi dgn kehenseman org..
tp skg ni die kontak aku balik n aku speechless..
die nk jumpe aku tp ntahla..
tkot aku t'pikt balik kt die...
ish tkotla....mesti mbr2 yg da knla ku ckp x knla seng2 je aku nk t'pikt kt laki len sdgkn aku da kapel nk dkt 7 taon...
tp ati n prasaan x de spe yg tau...ni antre aku dgn yg maha kuase...
aku ade bce 1 kajian ni yg pompuan cpt bosn dlm idopnya..
btol ke??
ntahla...yg pasti arp2 ati aku x brubh..
coz aku da bnyk gler sktkn ati bf aku tp die still bole trima aku..
zalimnya aku...
tp aku x tau ati aku...argh...!!!!
mungkin sbb aku x kawen lg dgn die sbb tu ati aku ni cm ckp "ko berhak nk kwn dgn sesape yg ko ske coz ko bln milik sesape lg yg mutlak"..argh..*&*&*^%$#@#...!!
aku x ske rse prasaan yg b'cmpor baur...
1 2 rse je ckopla..,klu bnyk sgt rse da jdk x sdp...
tp aku rse kn..mungkin sbb aku x puas ati coz aku x dpt jwpn npe aku dgn bf lme aku ptos cmtu je..
so prasaan tu x kn ilang...mungkin pas dpt jwpn, prasaan tu akn ilang...
em...ntahla...

p/s : tetibe t'ingt kengn tyme skola dulu...x yh pkir mslh wlaupn slalu tkr2 psgn...haha....

No comments:

Post a Comment